dimarts, 1 de juny del 2010

Aquàrium de Barcelona


Hola a tots! Si encara no ho sabeu Juny és el mes de tot allò que no hem posat. Avui jo us transcriuré una entrevista que li vaig fer a la Itziar quan va anar a l'Aquàrium.

Entrevista a la Itziar Adell

Noemí: Hola Itziar. Estic molt contenta de poder fer-te aquesta entrevista per al grup d'investigació. Doncs, comencem amb la primera pregunta:
Quina experiència vas viure a l'Aquàrium de Barcelona? Com t'ho vas passar?

Itziar: M'ho vaig passar molt bé. Perquè estava amb els amics i les amigues de la classe, i a més, hi havia una noia que ens explicava curiositats dels animals que anàvem veient.

Noemí: Quins animals vas veure?

Itziar: Vaig veure els animals invertebrats, com per exemple eriçons, crancs, i vertebrats, com per exemple peixos, taurons, cavallets de mar...

Noemí: Vas veure peixos manta?

Itziar: Sí, és clar, estava amb els taurons.

Noemí: Què és el que més et va agradar de tota l'excursió?

Itziar: Va ser... poder estar amb els meus amics en un lloc que no sigui la classe i poder conèixer, també, curiositats sobre els animals.

Noemí: Vau fer alguna cosa més?

Itiar: Sí, vam fer un taller.

Noemí: De què?

Itziar: Sobre els animals invertebrats de l'Aquàrium. Ens donaven uns dossiers. Havíem de seguir un conjunt de pautes fins identificar l'animal que teníem al davant i la seva informació. Després havíem de dibuixar l'animal, i dir on viu, on es troba...

Noemí: Es va acabar allà l'excursió?

Itziar: Sí, en part. Podíem anar al Maremàgnum i podíem comprar alguna cosa.

Noemí: T'agradaria viure al mar amb alguns dels animals?

Itziar: La veritat és que, tot i que alguns són inofensius, em fan una mica de fàstic...(riu)

Noemí: I els taurons mengen carn humana?

Itziar: La monitora ens va explicar que els taurons ataquen quan estan en perill, i no s'alimenten de carn humana.

Noemí: Què més et va explicar sobre els taurons?

Itziar: També em va explicar que hi ha un tipus de taurons que no poden descansar perquè, si paren, es poden morir.

Noemí: Gràcies per l'entrevista!

Itziar: De res!

Noemí: Aquest serà un gran treball per al grup. Adéu, doncs!

Itziar: Adéééééu!