dilluns, 14 de juny del 2010


LA MEVA EXPERIÈNCIA AMB UN DOFÍ

Hola, sóc l’Anna Maria Oms de 4t.

Com potser sabeu, pel pont de la Salut vaig anar a València i vaig poder tocar un dofí!
Aquesta experiència no la pot tenir tothom, per això us ho explicaré.


Vaig anar a l’Oceanogràfic, al delfinari. Mentre la gent s’asseia, van anunciar per megafonia:
- Necessitem quatre voluntaris valents, que no tinguin por i que calcin entre un 33 i un 35.

El noi que parlava, va veure nens que volien sortir (una d’ells era jo) i aleshores va dir:
- Com que vull nois valents, us haureu de posar a ballar!
Jo no volia ballar. Finalment em vaig posar a ballar. Quina vergonya que vaig passar! Però em van acabar triant!
Em vaig calçar unes botes i molt decididament quan em van dir li vaig tirar l’aro al dofí. I ell me’l va tornar! Llavors ens van deixar tocar (i fins i tot fer-li un petonet!) el dofí!

La sensació que vaig tenir... com us l'explicaria? Era una miqueta rugós però, alhora, suau! És increïble! No m’hauria cregut mai que tocaria un dofí!
És un somni fet realitat!

1 comentari:

julia ha dit...

Que guai!!

el principi és el mateix que quan vam anar els de 6è!!
però havíem de xisclar, com ja ens va fer l'Oriol jajaja